İçinde bulunduğumuz yüzyılın ihtiyaçlarına eski alışkanlıklarla cevap vermek mümkün değil. Bugün rekabetçilik liginde yarışan ülkeler için en önemli kaldıraç dijital dönüşüm.
Dijitalleşen dünyaya uyum sağlayan, aksiyon alan sektörler ve ülkelerin, küresel rekabetçilikte rakipleriyle arayı açacağı bir dönemde yaşıyoruz.
Küresel bir güç olmanın anahtarı, kendi teknolojimizi geliştirmekten geçiyor. Dijital dönüşümün lider ülkeleri, eğitim sistemini geliştirerek sahip olduğu insan gücünü ve bilgisini zenginleştirenler arasından çıkacak. Teknolojiyi tüketen değil; hayal edip, araştırıp, geliştirip, üreten, ürettiklerini ihraç eden bir ülke olmak için daha yoğun çalışmak gerekiyor. Topluma değer katmaya, ülkemizdeki her tür yönetim ve yaşam kalitesini yükseltmeyi hedefleyen bir vizyonu paylaşmalıyız. Türkiye’nin öncelikli hedefi A’dan Z’ye tüm işletmelerde ve sektörlerde dijital dönüşüm olmalı.
Dijital Anadolu 2 Raporu Türkiye’de farklı sektörlerde dijital dönüşümün seviyesini ölçerek; sektörel olarak yaratabilecek faydanın haritasını çiziyor.
Dijitalleşmek bir lüks değil, aksine bir zorunluk.
Dijital Anadolu Raporu 2’yi indirmek için tıklayın.